Monday, May 16, 2016

အ႒မတန္း ေအာင္ျမင္ၿပီးသူမ်ား တက္ေရာက္ ႏုိင္သည့္ နည္းပညာအထက္တန္း ေက်ာင္း

အေျခခံပညာ အ႒မတန္း ေအာင္ျမင္ၿပီးသူမ်ား တက္ေရာက္ ႏုိင္သည့္ နည္းပညာအထက္တန္း ေက်ာင္း ၃၃ ေက်ာင္းတြင္ ယခုလ ေနာက္ဆံုးပတ္အထိ ေက်ာင္း အပ္လက္ခံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း နည္း ပညာႏွင့္ သက္ေမြးပညာဦးစီးဌာန မွ  သတင္းရရွိသည္။

နည္းပညာအထက္တန္း ေက်ာင္းမ်ားတြင္ အေဆာက္အ အံု၊ အီလက္ထရြန္နစ္၊ လွ်ပ္စစ္၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္၊ စက္ပစၥည္း အ စိတ္အပိုင္းမ်ား ထုတ္လုပ္ျခင္း၊ ေရခဲေသတၱာႏွင့္ ေလေအးေပး စက္၊ သတၱဳပစၥည္းထုတ္လုပ္ျခင္း ႏွင့္ သုတစသည့္ နည္းပညာသင္ တန္း ရွစ္မ်ိဳး သင္ၾကားေပးမည္ျဖစ္ ၿပီး သင္တန္းကာလ  ၂ ႏွစ္ ျဖစ္ သည္။

‘‘သင္တန္းသားအေရအ တြက္က အစိုးရနည္းပညာ အ ထက္တန္းေက်ာင္းေတြေပၚမွာ မူတည္ၿပီးေတာ့ အနည္းငယ္ အ ေျပာင္းအလဲရွိပါမယ္’’ဟု နည္း ပညာႏွင့္ သက္ေမြးပညာဦးစီးဌာန မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာ ၾကားသည္။

အဆုိပါသင္တန္း တက္ ေရာက္ခြင့္ရရွိပါက တစ္ဦးလွ်င္ တစ္လ က်ပ္သံုးေသာင္းႏႈန္းျဖင့္ သင္တန္းတက္ေရာက္ေနသည့္ ကာလအတြင္း ေပးအပ္မည္ျဖစ္ ၿပီး ထူးခြၽန္စြာေအာင္ျမင္ပါက AGTI ပထမႏွစ္သင္တန္းသို႔ သက္ဆုိင္ရာအစိုးရစက္မႈလက္မႈ သိပၸံမ်ား၏ ၀င္ခြင့္ေရြးခ်ယ္ေရးမူ အတုိင္း ေလွ်ာက္ထားႏုိင္မည္ျဖစ္ သည္။

အစိုးရနည္းပညာ အထက္ တန္းေက်ာင္း ေအာင္လက္မွတ္ ရရွိၿပီးပါက အစိုးရႏွင့္ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ စက္မႈကၽြမ္းက်င္ ၀န္ထမ္းအျဖစ္ ေလွ်ာက္ထားႏုိင္ ၿပီး အစိုးရနည္းပညာအထက္တန္း ေက်ာင္း ဒုတိယႏွစ္ေရာက္ရွိပါက တကၠသုိလ္၀င္တန္း စာေမးပဲြကုိ ျပင္ပေျဖအျဖစ္ ၀င္ေရာက္ေျဖ ဆုိခြင့္ရွိေၾကာင္း နည္းပညာႏွင့္ သက္ေမြးပညာဦးစီးဌာနမွ သိရ သည္။

သင္တန္း၀င္ခြင့္ ေလွ်ာက္ လႊာမ်ားကို မိမိေလွ်ာက္ထားလို သည့္ အစိုးရနည္းပညာအထက္ တန္းေက်ာင္းမ်ားတြင္ ေမလ ၁၁ ရက္က စတင္ထုတ္ယူႏုိင္ၿပီး ၂၄ ရက္ ေနာက္ဆံုးထား၍ မိမိတက္ ေရာက္လိုသည့္ အစိုးရနည္းပညာ အထက္တန္းေက်ာင္းသို႔ ေလွ်ာက္ ထားႏုိင္သည္။

ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ နည္း ပညာႏွင့္ သက္ေမြးပညာဦးစီးဌာန လက္ေအာက္ရွိ ပူတာအို၊ျမစ္ႀကီး နား၊ ဗန္းေမာ္၊ ခႏၲီး၊ မင္းတပ္၊ ကေလး၊ မံုရြာ၊ ပခုကၠဴ၊ လား႐ိႈး၊ ပင္လံု၊ ေတာင္ႀကီး၊ က်ိဳင္းတံု၊ မိတီၳလာ၊ လိြဳင္ေကာ္၊ ေနျပည္ ေတာ္၊ မေကြး၊ ျပည္၊ ေတာင္ငူ၊ စစ္ေတြ၊ ဟသၤာတ၊ မအူပင္၊ ပုသိမ္၊ ဘားအံ၊ ေမာ္လၿမိဳင္၊ ထား၀ယ္၊ ၿမိတ္၊ ပင္းပက္၊ ျမင္းၿခံ၊ ေခ်ာင္းဦး၊ ရြာမ၊ လက္ခုပ္ကုန္း၊ တီးတိန္၊ မႏၲေလး စသည့္ အစိုးရ နည္းပညာအထက္တန္းေက်ာင္း ၃၃ ေက်ာင္းတြင္ ယခုႏွစ္ ၂၀၁၆-၁၇ ပညာသင္ႏွစ္အတြက္ သင္တန္းသားအသစ္မ်ား ေခၚယူရန္ စီစဥ္ေနသည္။

No comments:

Post a Comment