Wednesday, September 28, 2016

“အျဖည့္ခံ ႏွလံုးသား နဲ႔ အမုန္းခံလူစား (သို႕) ဆရာေတာ္ ဦး၀ီရသူ”

“အျဖည့္ခံ ႏွလံုးသား နဲ႔ အမုန္းခံလူစား (သို႕) ဆရာေတာ္ ဦး၀ီရသူ”
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

“တပည့္ေတာ္တို႕ သံဃာေတြဟာ မသိလိုက္မသိဖာသာ ေနေနၾကပါတယ္။ ရပ္႐ြာထဲကိို ခရစ္ယာန္ေတြ၊ အစၥလာမ္ေတြ သူတို႔ဘာသာအတြက္ စည္း႐ံုးေရးဆင္းေနၾကၿပီ။ ဘုန္းႀကီးေတြ ဘာမွမႏိုးၾကားဘူး။ ဆြမ္းေလး
စားလိုက္၊ သီလေပးစရာ႐ွိ သီလေလးေပးလိုက္နဲ႔ ျဖစ္ကတက္ဆန္း သာသနာျပဳေနၾကတယ္”။

“ရန္ကုန္၊ မႏၱေလးၿမိဳ႕ႀကီးေတြကို ၾကည့္လိုက္ပါ။ ဗုဒၶဘာသာ အေတာ္နည္း
သြားၿပီ။ အရဟံဆိုတဲ့ဆိုင္းဘုတ္ မေတြ႕ရေတာ့ဘူး။ ဒါဘာ့ေၾကာင့္လဲဆိုရင္ တပည့္ေတာ္တို႔သံဃာေတြ ညံ့လို႔ လို႔ ေျပာလို႔ ရတယ္။

႐ြာမွာေက်ာင္းထိုင္တဲ့ ေက်ာင္းထိုင္ဘုန္းႀကီးေတြက မိမိရဲ႕ရပ္႐ြာက ဘာသာေ
ရးသာသနာေရး၊ ရပ္ေရး႐ြာေရးကို ဦးေဆာင္လမ္းျပေပးရမယ္။ ၿမိဳ႕ဆိုလည္း ဒီတိုင္းပဲေပါ့။ ဒီလိုမလုပ္ဘဲနဲ႔ ေက်ာင္းမွာပဲထိုင္ၿပီး ပေဒသရာဇ္ေခတ္ကလို
လုပ္ေနၾကမယ္၊ ဘာမွမသိေတာ့ဘူးဆိုရင္ အျဖဴကလည္း တြယ္သြားမွာပဲ၊ အမည္းကလည္း တြယ္သြားမွာပဲ။ သံဃာေတြဟာသာသနာအတြက္ အလုပ္လုပ္ဖို႔လိုပါတယ္။

တပည့္ေတာ္တို႔ သံဃာေတြဟာအဲဒီလိုပေဒသရာဇ္ဆန္ဆန္ရပ္တည္မွာလား၊ အသိဉာဏ္ေပးသူအျဖစ္ဦးေဆာင္မွာလား။
“ပေဒသရာဇ္ေခတ္ကလိုေနမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္သက္သာမယ္၊ သာသနာနနစ္နာမယ္”။

“အသိဉာဏ္ေပးသူအျဖစ္ ဦးေဆာင္မယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ကေတာ့ အနည္းအက်ဉ္းဆင္းရဲမယ္၊ သာသနာေတာ္ ထြန္းကားမယ္”။
အဲ့ဒီေတာ့ ဦးပဥၹင္းတို႔ အဲ့ဒီနည္း ႏွစ္နည္းကို ႀကိဳက္တာေ႐ြးပါ။

အထက္ပါစကားတို႔သည္ လြန္ခဲ့သည့္ ဆယ္စုႏွစ္ေက်ာ္ကာလမ်ားက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ဖြင့္လွစ္ေသာ ေႏြရာသီအဘိဓမၼာသင္တန္းႀကီး၌ ျမန္မာႏိုင္ငံအႏွံ႔အျပားမွတက္ေရာက္သင္ယူၾကသည့္ ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာ စာသင္သားသံဃာေတာ္မ်ားအား ေဟာေျပာခဲ့သည့္ ေဟာေျပာခ်က္မ်ားမွ တစ္ပိုင္းတစ္စျဖစ္၏။

တျခားေသာ ဘာသာေရးေခါင္းေဆာင္ေတြ သူတို႔ဘာသာအတြက္ မေနမနား ႀကိဳးစားအလုပ္ လုပ္ေနခ်ိန္မွာ ဗုဒၶဘာသာရဲ့ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္တဲ့ သံဃာေ
တာ္ေတြ သာသနာအတြက္ အလုပ္မလုပ္ၾကဘဲ သာသနာကို ခိုစားေနသလိုျ
ဖစ္ေနၾကသည့္အတြက္ သာသနာကို ကိုယ္က်ိဳးအတြက္အသံုးမခ်ဘဲ၊ မိမိကို
ယ္ကိုသာ သာသနာအတြက္အသံုးခ်ရန္ ေဟာေျပာေနျ့ခင္းျဖစ္သည္။

ေဟာေျပာသည့္ ဆရာေတာ္ကား မႏၱေလးၿမိဳ႕မွ နာမည္ေက်ာ္ မစိုးရိမ္တို
က္သစ္ႀကီး၏ နာယကတစ္ပါးျဖစ္သည့္ ဘဒၵႏၱဝိစိတၱာဘိဝံသ (ေခၚ) ဝီရသူ(မ
စိုးရိမ္)ပင္ ျဖစ္သည္။

  “ေသာတုဇန သံဃာငယ္တို႔၏ လမ္းျပၾကယ္“
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ဆရာေတာ္ ဦးဝီရသူသည္ လြန္ခဲ့သည့္ ဆယ့္ငါးႏွစ္ခန္႔ကပင္အမ်ိဳးသားေရး တရားမ်ားကို စတင္ေဟာၾကားခဲ့သည္။ ထိုသို႔အမ်ဳိးသားေရးတရားမ်ားေ ဟာၾကားရာ၌ “သံဃာေတာ္မ်ား၏အခန္းက႑”
“ႏိုင္ငံေတာ္၏ အခန္းက႑” “ျပည္သူမ်ား၏ အခန္းက႑”ဟူေသာ က႑မ်ားခြဲျခား၍ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့သည္။

“အၿမဲ႐ံႈးေနေသာ ေဘာလံုးပြဲ” “မိခင္႐ြာကသာသနာ” “လက္ဖဝါးေပၚက ကံၾကမၼာ”“ေလာကမိခင္”အစ႐ွိသည့္တရားမ်ားကိုသံဃာေတာ္မ်ားအတြက္ ေဟာၾကားခဲ့သည္။ အစိုးရအတြက္ “အဆင္သင့္႐ွိပါေစ” “မင္းသံုးပါးစစ္ ဆင္ေရး” “သတၱိ႐ိွစမ္းပါ” အစ႐ိွသည့္တရားမ်ားကို ေဟာၾကား၍ အစိုးရအား ပဲ့ျပင္ထိန္းေက်ာင္းေပးခဲ့သည္။

ထို႔အတူ ျပည္သူ ဒကာ၊ဒကာမမ်ားအတြက္လည္း “ေနာက္မက်ေစနဲ႔” “အခ်ိန္မီေသးတယ္” အစ႐ွိသည့္တရားမ်ားကို ေဟာၾကားလမ္းျပေပးခဲ့သည္။
ဆရာေတာ္ေဟာၾကားခဲ့သည့္တရားေတာ္မ်ားေၾကာင့္ အမ်ဳိးသားေရးသတိ၊ ဘာသာေရးအသိမ်ား တိုးပြားလာခဲ့သည္။ အထူူးသျဖင့္ သံဃာေတာ္မ်ားသည္ သိသိသာသာ သာသနာျပဳစိတ္ဓာတ္မ်ား ထြန္းကားလာခဲ့၏။

သီရိလကၤာ၊ အိႏၵိယ၊ ထိုင္း အစ႐ွိသည့္ ျပည္ပႏိုင္ငံမ်ား၌ ေခတ္မီပရိယ တၱိစာေပမ်ားကို သင္ၾကားေနၾကသည့္ သံဃာေတာ္မ်ားသည္ ဆရာေတာ္ ၏တရားမ်ားကိုနာၾကား၍ ေျပာင္းလဲလာၾကသည္က မ်ား၏။

စာေရးသူကိုယ္တိုင္ပင္ ဆရာေတာ္၏တရားမ်ား မနာၾကားမီက သာသနာကို အေရးမေပး ေပါ့ေပါ့ေအးေအးသာ ေနခဲ့၏။ အတန္းပညာအထိုက္အသင့္တ တ္ေျမာက္ရင္ ေက်ာင္းထိုင္းၿပီး ဆြမ္းစား၊ကြမ္းေလးနဲ႔ ေအးေအးေဆးေ ဆးေနမည္ဟုသာ မိမိအတြက္သာၾကည့္ၿပီး ေပါ့ေပါ့ေတြးထား၏။

သာသနာေတာ္တည္တန္႕ျပန္႔ပြားေအာင္ ဆိုသည္ အေတြး ေရးေရးမွ်မပါေခ်။ ဆရာေတာ္၏ အသိဉာဏ္ဖြင့္ အမ်ိဳးသားေရးေရးတရားမ်ားကို နားၾကားခဲ့ၿပီး သည့္အခ်ိန္မွသာ သာသနာျပဳစိတ္ထားမ်ား ေပါက္ဖြားလာခဲ့ျခင္းျဖစ္၏။
ဘာသာျခားတို႔၏ ေခါင္းေဆာင္းမ်ား ၎တို႕ ဘာသာအတြက္ ေငြအား ၊လူအားစိုက္ထုုတ္ၿပီး အလုပ္လုပ္ေနခ်ိန္မွာ၊ ဗုဒၶဘာသာေခါင္းေဆာင္ျဖစ္တဲ့ သံဃာေတာ္ေတြဟာ ကိုယ္ခ်မ္းသာေရး ကိုယ္ေကာင္းစားေရးကိုပဲ မလုပ္သင့္ ဘူးဆိုသည့္ အသိ၀င္လာသည္။  

ဘာသနာအတြက္မေတြးကိုယ္တေယာက္တည္းေကာင္းစားေရးအတြက္ ေပါ့ေပါ့ေလးေတြးခဲ့မိသည္ကို ေနာင္တရမိ၏၊အရွက္ရမိ၏။ သို႔ေသာ္ ေနာင္တ ကား ေႏွာင္းမသြားခဲ့ေခ်။ ဆရာေတာ္၏ ေက်းဇူးတရားေၾကာင့္ အခ်ိန္မီ အသိ၀င္ သတိႏွင့္ဆင္ျခင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီး ဘာသာသနာအတြက္ဆိုသည့္ စိတ္တစ္ တည္းျဖင့္ ႀကိဳးစားခဲ့ရာ ျပည့္တြင္း၊ျပည္ပက ပရိယတၱိဆိုင္ရာဘြဲ႕ထူးမ်ား ကိုဆြတ္ခူးႏိုင္ခဲ့၏။

စိတ္တိုင္းက်ႀကီးမဟုတ္သည့္တိုင္ စိတ္ေျဖသာႏိုုင္ေလာက္ေသာ အတိုင္းအ တာတစ္ခုအထိ အမ်ိဳး ဘာသာ၊သာသနာအတြက္ အလုပ္လုပ္ႏိုင္ခဲ့သည္။
ျပည္ပတြင္ စာေပသင္ၾကားေနၾကသည့္ မိတ္ေဆြသံဃာေတာ္မ်ားကို စာေရးသူ၏ သာသနာျပဳစိတ္ဓါတ္ ျဖစ္တည္လာပံုကိုေျပာျပသည့္အခါ မိတ္ေဆြ သံဃာမ်ားကလည္း မိမိနည္းတူ ဆရာေတာ္၏ အျမင္ဖြင့္တရားေ တာ္မ်ားေၾကာင့္ ဘာသာ၊သာသနာႏွင့္ တိုင္းျပည္၊လူမ်ိဳးအတြက္ လုပ္ေဆာ င္လိုစိတ္မ်ား ေပၚေပါက္လာၾကပံုမ်ားကို ေျပာျပၾကပါသည္။

ျပည္တြင္၌လည္း ယဥ္ေက်းလိမၼာသင္တန္းမ်ား၊ဓမၼစကူလ္း၊ဓမၼေက်ာင္းေတာ္ စသည့္ ဘာသာေရးအေျချပဳ သင္တန္းေက်ာင္းမ်ားဖြင့္လွစ္ သာသနာျပဳေ နသည့္ သံဃာေတာ္မ်ားႏွင့္ ပညာေရး၊က်မၼာေရး၊ ဓမၼေရးစသည့္ ေလာက အက်ိဳးျပဳ ပရဟိတလုပ္ငန္းမ်ားကို လုပ္ေဆာင္ေနၾကသည့္ သံဃာေတာ္ မ်ားမွာလည္း ဆရာေတာ္၏ အသိဖြင့္ေပးမဳွေၾကာင့္ရလိုမွဳကင္း ေပးဆပ္ျခ င္းႏွင့္ သာသနာအက်ိဳးကို ကိုယ္က်ိဳးစြန္႕ေဆာင္ရြက္ေနၾကျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဆိုင္ရာဆရာေတာ္မ်ား၏ ေျပာျပခ်က္အရသိရပါသည္။

ဆရာေတာ္၏ တရားအလွဴ၊အသိအလွဴေၾကာင့္ အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာအ တြက္ မ်ားစြာအက်ိဳးတက္သြားခဲ့ရၿပီျဖစ္၏။ဆရာေတာ္သည့္ သံဃာေတာ္တို႔၏ သာသနာျပဳလုပ္ျပၾကယ္ပင္ျဖစ္သည္။

“ဆရာေတာ္ ႏွင့္ NLD“
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ဦး၀ီရသူ ဟုဆိုလိုက္လွ်င္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ႏွင့္ NLD ကိုဆန္႔က်င္သူ~ အျဖစ္ ျမင္ၾကသူကမ်ားသည္။ ထိုသို႔ျမင္ေအာင္လည္း ၾကားကေန ပံုေဖာ္တဲ့ သူေတြကလည္း အင္းနဲ႔အားနဲ႕ ေဒါင္းနဲ႔ေမာင္းနဲ႔ လူအားေငြအား အျပည့္အစံု ဗ်ဴဟာေတြ၊မူယာေတြအစံုအလင္ျဖင့္ ပံုေဖာ္ေနၾကသည္။

ဆရာေတာ္အေၾကာင္း မသိရွိသူတို႔မွာ လုပ္ႀကံသူ၊အပုတ္ႀကံသူ၊ခေလာက္ဆံ သူတို႕၏ လွည့္ဖ်ားမွႈကို အဟုတ္ႀကီးထင္၍ ဆရာေတာ္အေၾကာင္းကိုု မေလ့ လာ၊ ဆရာေတာ္၏သီလကိုမဆန္းစစ္ေတာ့ဘဲ အေကာက္ႀကံသူအႀကိဳက္ ျပ စ္မွာေစာ္ကားေနၾကသည့္ကို ေတြ႕ရသည္။

ဆရာေတာ္သည္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ကိုအားကိုး၏။ NLD ကိုအားေ ပး၏။ ထို႕ေသာ္ ဆရာေတာ္၏ အားကိုး၊အားေပးျခင္းသည္ က်ဥ္းေျမာင္းသည့္ ပုဂၢိဳလ္ေရးအတြက္မဟုတ္၊ တိုင္းျပည္ႏွင့္ ဘာသာ သာသနာအတြက္ျဖစ္၏။ ဆရာေတာ္၏ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင့္ NLD အေပၚမည္မွ်အထိ ေထာ က္ခံခဲ့သည္၊၀န္ရံခဲ့သည္၊အားကိုးခဲ့သည္ဆိုသည္မွာ ႏိုင္ငံေရးသမားႀကီးမ်ားအားလံုးအသိပင္ျဖစ္၏။အထူးသျဖင့္ မႏၱေလးNLD ကပို၍အသိဆံုးျဖစ္၏။

ဆရာေတာ္သည္ စစ္အစိုးရလက္ထက္က ႏိုင္ငံေရးပုဒ္မအပါအ၀င္ ပုဒ္မ( ၅)ခုျဖင့္ ေထာင္ဒဏ္(၂၅)ႏွစ္ အထိ အာဏာရွင္တို႔၏ ဖမ္းဆီးအက်ဥ္း ခ်ခံရသည့္ “ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားေဟာင္း”ျဖစ္၏။ မတရား ဖမ္းဆီးေထာင္ ခ်ခံရျခင္း၏ အဓိကအေၾကာင္းမွာ အမ်ိဳးသားေရး ႏိုင္ငံေရးတရား မ်ား ေဟာၾကားျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္၏။

ထိုစဥ္က စစ္အာဏာရွင္ေခတ္ျဖစ္သည့္အားေလွ်ာ္စြာ ၎တို႔ကို ဆန္႕က် င္သူ၊ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင့္ NLD ပါတီကို ေထာက္ခံသူတိုင္းကို အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျပကာဒုကၡေပးတတ္၊ဖမ္းဆီးတတ္ေသာေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေရးဆိုလွ်င္စကားပင္မဟရဲၾက။ VOA,BBC,ကိုပင္ က်ယ္က်ယ္မဖြင့္ရဲ့ၾကေပ။

NLD ေထာက္ခံသည့္ သံဃာဆိုလွ်င္ စစ္အစိုးရ၏ ၀ါဒျဖန့္စကားကို သံေယာ င္လိုက္၍ မေခၚမေျပာလိုၾက။ အခုမွသာ မိုးက်ေရႊကိုယ္ အေမစုေခၚသူ အသက္ႏွင့္လဲမည္သူတို႔ကား ထုနဲ႔ေဒးပင္၊ အံ့ၾသဖြယ္ေကာင္းေလစြ၊တ ရားက်ဖြယ္ေကာင္းေလစြ။

ဆရာေတာ္ဦး၀ီရသူ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို အားေပးေထာက္ခံျခင္းသည္ ကိုယ္က်ိဳးအတြက္ခ်စ္ျခင္းမဟုတ္ အမ်ားအက်ိဳးအတြက္ ခ်စ္ခင္ျဖစ္သည္။ NLD ကိုေထာက္ခံျခင္းသည္ ေနရာရေရး၊ ကိုယ္ေကာင္းစားေရးအတြက္မဟုတ္ အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာ သာယာေရးအတြက္ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ယံုၾကည္ခဲ့ျခင္း၊အားေပးခဲ့ျခင္း၊အားကိုးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ဆရာေတာ္သည္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေကာင္းစားမွ ေခါင္းထလာခဲ့သူမဟုတ္။ ေခတ္မေကာင္း၍ အက်ဥ္းေအာင္းေနရစဥ္ကလည္း ကအားေပးခဲ့၏။ေဖးမခဲ့၏။

ဆရာေတာ္အိုးဘိုအက်ဥ္းေထာင္တြင္အက်ဥ္းက်ေနစဥ္ကျဖစ္၏။ ေဒၚေအာင္ဆန္းၾကည္စုသည္ ေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္ဘ၀ျဖင့္တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္းေနအိမ္၌္အက်ယ္ခ်ဳပ္ခံေနရစဥ္အေမရိကန္ ႏိုင္ငံသာမစၥတာဂၽြန္ယက္ေတာက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ေနအိမ္အတြင္း ခိုး၀င္ေရာက္မွဳႏွင့္ပတ္သက္၍ ေဒၚေ အာင္ဆန္းစုၾကည္အားစည္းကမ္းေဖာက္ဖ်က္သည္ဟုဆိုကာ အင္းစိန္ေထာ င္၀င္းအတြင္း ဧည့္ေဂဟာ၌ ေခတၱေျပာင္းေရႊ႕ေနထိုင္ၿပီး တရားရင္ဆိုင္ေ နရ၏။

ထိုသတင္းကို ဆရာေတာ္ၾကားသိသည့္အခါ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္အတြက္ မ်ားစြာစိတ္ပူပန္သြား၏။ ျမန္မာႏိုင္ငံႏွင့္ အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာကို တိုးတ က္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ႏိုင္သူမွာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သာျဖစ္သည္ဟု ယံုၾကည္ထား၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ဒကာမႀကီးကို အားေပးခ်င္၏။

အာေပးလိုစိတ္ကား တားမရေအာင္ျပင္းထန္းေန၏ သို႔ေသာ္ ကိုယ္တိုင္ က ေထာင္းသြင္းအက်ဥ္က်ခံေနရသည့္ အက်ဥ္းသမားျဖစ္ေနေသာ္ေၾကာင့္ အခက္ေတြ႕ေန၏။ ဂ်ာနယ္ေတြမွာ ေဆာင္းပါးေတြေရးၿပီးအားေပးရင္ ဖတ္ရႏိုင္သည္ဟုေတြးၿပီး “ေမြးေမထံသို႔  ေအးေစသံ” ဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ တရားအဆံုးအမ လမ္းညႊန္ခ်က္မ်ားျဖင့္ အေကာင္း၊အဆိုးေလာကဓံကိုရ င္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔ ရည္ရြယ္ၿပီး ေဆာင္းပါး(၅)ပုဒ္ကို ေပးပို့ခဲ့ပါသည္။

(ထိုေဆာင္းပါးမ်ားကို ၂၀၁၂၊ခုႏွစ္၊စက္တင္ဘာလတြင္ “ႏွလံုးသားကို သဖန္းပင္ေပၚမွာ ထားခဲ့သူ” အမည္ျဖင့္ စာအုပ္ထုတ္ထားပါသည္။)

ထိုစဥ္က ဆရာေတာ္သည္ အးိုဘိုေထာင္တြင္“အက်ဥ္းစံ၊အညွင္းခံ” ဘ၀ျဖင့္ ေနရသူျဖစ္သည္။ ဒကာမႀကီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကား မိမိေနအိမ္မွာပင္ “အက်ယ္စံ”ေနရသည္။ အက်ဥ္းစံ၊အညွင္းခံသူက အက်ယ္စံသူကို ျပန္အားေပးသည္ဆိုကတည္းက ဆရာေတာ္ဦး၀ီရသူ၏ ဒကာမႀကီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္အေပၚထားသည့္ ေမတၱာ၊ေစတနာကို ခန္႔မွန္၍ ရႏိုင္မည္ျဖစ္၏။

မႏၱေလး၊မစိုးရိမ္ေက်ာင္းတိုက္မွ ဆရာေတာ္၏ေက်ာင္းသို႔ ေရာက္ဖူးသူတိုင္း သိၾကပါလိပ္မည္၊ ဆရာေတာ္ပံုထက္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ပံုမ်ားက ပို၍မ်ားျပားေနပါသည္။ဆရာေတာ္သည္ အက်ဥ္းမက်ခင္က NLD ကိုေထာက္ခံအားေပးခဲ့သည့္အတိုင္း အက်ဥ္းေထာင္မွ ျပန္လည္လႊတ္ေျ မာက္လာသည့္အခါ၌လည္း NLD အတြက္ ေဟာေျပာပြဲမ်ားကို တက္ေရာက္ေဟာေျပာခဲ့ပါသည္။

“ေဒါင္းအလံ ေအာက္မွာ ခိုလွဴံၾကဖို႔ ျပည္သူမ်ားကို ေဟာေျပာခဲ့သည္။ ဆရာေတာ္သည္ အမ်ိဳးသားေရးကို ေထာင္က်သည့္အထိ လုပ္ခဲ့ၿပီးျဖစ္ သျဖင့္တာ၀န္ေက်ၿပီဟု ယူၾက၏ ထို႕ေၾကာင့္ အမ်ိဳးသားေရးတရား မ်ားေဟာၾကားျခင္းကို ရပ္နားခဲ့၏။ ႏိုင္ငံေရးစစ္စစ္သာလုပ္ေတာ့မည္ဟုံ သႏိၷ႒ာန္ခ်၍ NLD ႏွင့္တြဲကာ ႏိုင္ငံေရးလုပ္ခဲ့၏။ ထိုစဥ္က မႏၱေလးရွိ NLD ပြဲမ်ားတြင္ ဆရာေတာ္မပါသည့္ပြဲမရွိေခ်။ဆရာေတာ္ပါမွ ပြဲစည္သည့္သေ ဘာအထိျဖစ္၏။

ႏိုင္ငံေရးဟူသည္ ကိုယ္ႏိုင္ငံအတြက္ လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဆရာေ တာ္ကလက္ခံထားသည္။ အာဏာရေရး၊ေနရာရေရး၊ျပည္ပအက်ိဳးစီးပြား ထက္ ကိုယ္ႏိုင္ငံ၏အက်ိဳးစီးပြားအတြက္ျဖစ္ရမည္ဟုယံုၾကည္သည္ ။

ႏိုင္ငံေရးလုပ္ျခင္းသည္ အျခားႏိုင္ငံမ်ားကဲ့သို႔ ကိုယ္ႏိုင္ငံ၊ကိုယ္လူမ်ိဳး၊ကို ယ္ဘာသာအတြက္ျဖစ္ရမည္ဟုအျမင္ရွိသည္။ ၂၀၁၂-ခုႏွစ္ ရခိုင္ျပည္န ယ္တြင္ျဖစ္ပြားသည့္ မသီတာေထြး အေရးအခင္း၌ NLD ၏ ရပ္တည္ခ်က္ကို ၊သေဘာထားကို ဆရာေတာ္သည့္သေဘာမက်၊အားမရေခ်။ ႏိုင္ငံႏွင့္ ျပည္ သူအတြက္တာ၀န္မဲ့ရာေရာက္သည္ဟု ထင္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ပါတီ၀င္မ်ားကို စည္ရံုးသည္။နားခ်သည္။ သို႔ေသာ္ မည္သူမွ် ႏိုင္ငံႏွင့္ ျပည္သူတို႔၏ အဓိကအေရးတြင္ ေခါင္းမခံခ်င္ၾက။

ဒီလိုျဖစ္ရျခင္း၏ ျပႆနာအရင္းျမစ္ကိုေလ့လာၾကည့္သည့္အခါ စစ္အစိုး ရေခတ္က အာဏာပိုင္းမ်ားအတြင္သို႔ လူမ်ိဳးျခားမ်ားေနရာယူ တန္ခိုးထြားခဲ့ သကဲ့သို႔ ယခုလည္း ပါတီတြင္း၌ ထိုသို႔ျဖစ္ေနၾကာင္း သိျမင္လာ၏။ ထို႔ေၾကာ င့္ ဆရာေတာ္သည္ မေနသာေတာ့ဘဲ ျပည္သူေရွ႔မွ မားမားမတ္မတ္ ရပ္၍အမ်ိဳးသားေရးတရားေတာ္မ်ား ျပန္လည္ေဟာၾကားလာခဲ့ရ၏။

မိတၳီလာတရားပြဲတြင္ “ခြတ္ေဒါင္းက မြတ္ေဒါင္းျဖစ္ေနၿပီး” ဆိုသည့္ ဒကာတစ္ဦး၏ ေလွ်ာက္ထားခ်က္ကို ျပန္လည္ေျပာျပလိုက္သည့္အတြက္ ဆရာေတာ္ႏွင့္ NLD ၾကားမွာ စည္းျခားသြား၏။သံေယာဇဥ္နဲ႔ ျပင္ေ စလို၍ေျပာေပမဲ့ ၾကားထဲကေန ဆရာေတာ္ႏွင့္ NLD ကိုအစကတည္းက ၿပိဳကြဲေစလိုသည့္ လူတစ္စု၏ ခေလာက္ဆန္မွဳ၊ အေကာက္ႀကံမွဳမ်ားေ
ၾကာင့္ ေ၀းသတဲ့ေ၀းသြား၏။ရန္သူအႀကိဳက္ျဖစ္သြားေတာ့၏။

“NLD ကိုမဲမေပးရဘူးလို႔ ဦး၀ီရသူေျပာ”
“ NLD မဲႏိုင္ရင္ ဆရာေတာ္ဦး၀ီရသူ ထိုင္းတြင္သြားေနမည္”
“ေဒၚခင္၀ိုင္းၾကည္ အႏိုင္မရလွ်င္ ဦး၀ီရသူ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတ္ေသမည္” အစရွိသည့္ သတင္းအတုမ်ားျဖင့္ ဆရာေတာ္ ႏွင့္ NLD ကိုေႏွာက္ၾက သည္။ ေသြးထိုးေပးၾက၊ေဘးတီးေပးၾကသည္။

၎သတင္းတုမ်ားကို ယံုစစားကာ ဦး၀ီရသူကို ရိုင္းျပစြာဆဲဆိုၾကသည္။ ထိုဆဲသူမ်ားသည္ ဗုဒၶဘာသာအေယာင္ေဆာင္၊ျမန္မာအေယာင္ေဆာင္ မ်ားသာျဖစ္သည္။ တခ်ိဳ႕ဆိုလည္ သံဃာအေယာင္ေဆာင္မ်ားပင္ပါ၏။ ဦး၀ီရသူမေကာင္းေၾကာင္းကို သကၤန္း၀တ္ျဖင့္ Vieo ရုိက္ၿပီး အင္တာနက္တြင္တင္ၾက၏။ Video ရိုက္ၿပီးသည့္အခါ သကၤန္ျပန္၍ခၽြတ္၏။

ထိုကဲ့သို႔ နည္းမ်ိဳးစံုျဖင့္ ေကာက္က်စ္စဥ္းလဲစြာ ေသြးခြဲ လိုက္သည့္အခါ၌ ျမ
န္မာတို့လည္း အေၾကာင္း၊အက်ိဳး၊အမွား၊အမွန္ မစဥ္းစား၊မေ၀ဘန္ေတာ့ဘဲ မၾကား၀ံ့မနာသာ  ေျပာၾက၊ဆဲၾက၊ေစာ္ကားၾကေတာ့။ မေနသာ၍ အျဖစ္မွန္ ကို ရွင္းျပသည့္သံဃာမ်ားအားလည္း စစ္အာဏာရွင္မ်ားလက္ထက္ကအ တိုင္း ဘုန္းႀကီးတု၊  လက္ကိုင္ဒုတ္ စသည့္ တံဆိပ္မ်ိဳးစံုတပ္ကာ မ်က္ေစ့စံုမွိ တ္ၿပီး ေစာ္ကားလာေတာ့သည္။

ၾကာလာေတာ့ သံဃာနဲ႔ ပါတီသည္ တစ္သားထဲကေန စည္းတစ္ဘက္ျခား မ်ဥ္ၿပိဳင္မ်ားလို ဆန္႕က်င္ဘက္ေတြျဖစ္လာေတာ့၏။ ထို႕သို႔ျဖစ္ေနျခင္းသည္ သာသနာအတြက္လည္းမေကာင္း၊တိုင္းျပည္အတြက္လည္းအက်ိဳးမရွိ၊ ပစၥဳပၸန္အတြက္လည္း အက်ိဳးမမ်ား သံသရာအတြက္လည္း ေကာင္းက်ိဳးမရွိေ ပ။ မ်က္ျဖဴဆိုက္ေလ ဆရာႀကိဳက္ေလဆိုသည့္အတိုက္ အခြင့္ေစာင့္ေနသည့္ ခြင္ေျခာင္းသူမ်ား၏ အႀကိဳက္ျဖစ္သြားမည္သာျဖစ္သည္။

ဆရာေတာ္ဦး၀ီရသူသည္ NLD ကို ျပည္သူအားကိုးထိုက္သည့္ ျပည္သူပါ တီႀကီးစစ္စစ္ျဖစ္ေစခ်င္သည္။ အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာတိုးတက္ေရးအတြက္ ဆရာ၊ဒကာလက္တြဲလုပ္လိုလွသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အျမဲတမ္းတံခါးဖြင့္
ထားသည့္ ကမ္းလင့္ေနသည္။

ဆရာေတာ္သည္ တိုင္းျပည္ႏွင့္လူမ်ိဳး ဘာသာ၊သာသနာအတြက္ဆိုလွ်င္ မိမိကိုယ္ကို တံတားလိုသေဘာထားသည္။ ျငမ္းလိုသေဘာထား သည္။ဆရာေတာ္သည္ ေပးဆပ္ျခင္းႏွလံုးသားနဲ႔ အမုန္းခံၿပီးခ်စ္သူျဖစ္သည္။

လူသားတို႔သည္ အမုန္းခံရမည္ကိုစိုးေၾကာက္ၾကသည္၊ မိမိအတြက္အ က်ိဳးမရွိဘဲ အမ်ားအတြက္ဆိုလွ်င္ ပို၍အမုန္းမခံႏိုင္ၾက။မေပး ဆပ္လိုၾက။အမု န္းခံ၍ခ်စ္ျခင္းသည္ သာမာန္မည္ကာမတၲခ်စ္ျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္ေပ မိမိႏွင့္မျခား
ခ်စ္၍သာလွ်င္ အက်ိဳးလိုလားေသာေၾကာင့္ ေပးဆပ္သည့္ႏွလံုးသားႏွင့္ အမုန္းခံ၍ ခ်စ္ျခင္းျဖစ္သည္။ ဆရာေတာ္အရွင္၀ိစိတၱာဘိ၀ံသ ေခၚ ဦး၀ီရသူသည္မိမိအတြက္မငဲ့ကြက္ဘဲ အသက္ႏွင့္ ခႏၶာ ရွိသမွ်အားအင္ကို အမ်ိဳးဘာသာ၊သ ာသနာအတြက္ ေပးဆပ္လွဴဒါန္းထားသူျဖစ္သည္။

“(ဦး)၀ီရသူ

အာဂလူကား

ဇမၺဴတစ္လႊား

ရွာမွ ရွားတည္း”

(ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါသည္)

ဓမၼ၀ီရ ေဒါက္တာေတဇနိယ

Copy(ပုံ-စာ)ဓမၼဝီရ ေဒါက္တာအရွင္ေတဇနိယ ေဖ့စ္ဘြတ္စာမ်က္ႏွာမွကူးယူေဖာ္ျပသည္၊၊

No comments:

Post a Comment