Friday, July 15, 2016

ေရဒါနတြက္ အသက္စြန္႔သူ

ေရဒါနတြက္ အသက္စြန္႔သူ
==============
   ဘုရားရွင္သည္ ေကာသလတိုင္းအတြင္ ေဒသစာရီ လွည့္လည္ကာ သာသနာျပဳေနစဥ္အတြင္း ထူဏမည္ေသာ ပုဏၰားရြာႀကီးတစ္ရြာသို႔ ႂကြေရာက္ရန္ အလွည့္က်ေလ၏။ ထိုရြာသည္ ဧရာဝတီတိုင္းအတြင္းမွ ရြာႀကီးမ်ားကဲ့သို႔ ျဖစ္ဟန္တူသည္။ အေၾကာင္းကား ထိုရြာထဲသို႔ ေရာက္ရန္ ျမစ္ကို ျဖတ္ကူးရေသာေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္သည္။

   တစ္ရြာလံုး ျဗဟၼဏအယူကို ယူသူမ်ားျဖစ္၍ ဘုရားရွင္ႏွင့္ တပည့္သံဃာေတာ္မ်ားကို ယုတ္ညံ့ေသာသူမ်ားဟု သတ္မွတ္ၾကသည္။ ျဗဟၼဏအႏြယ္ဝင္ ပုဏၰာမ်ားသည္ ျဗဟၼာႀကီး၏ ပါးစပ္မွ ေပါက္ဖြားလာ၍ လူ႔ေလာကတြင္ အျမတ္ဆံုးျဖစ္သည္။ ဘုရားရွင္ အပါအဝင္ ရဟန္းမ်ားသည္ ျဗဟၼာႀကီး၏ ေျခဖမိုးမွ ေပါက္ဖြားလာ၍ အယုတ္နိမ့္္ဆံုးျဖစ္သည္ဟု သတ္မွတ္ႀကသည္။

   ထို႔ေၾကာင့္လည္း ထူဏရြာႀကီးမွ ပုဏၰားမ်ားသည္ ဘုရား႐ွင္ႏွင့္ သံဃာေတာ္မ်ားကို သူတို႔ရြာသို႔ မလာေစလိုျခင္းျဖစ္သည္။ ပုဏၰားတို႔သည္ ဘုရားရွင္အေပၚ အထင္မွားေနေသာ အခ်က္တစ္ခ်က္ရွိသည္။ ထိုအခ်က္ကား ဘုရားရွင္သည္ တရားနာယူလာေသာ ဘာသာျခားမ်ားအား ဗုဒၶဘာသာထဲဝင္ေအာင္ လွည့္ပတ္ဖ်ားေယာင္းေသာ ဝဥၨနာေခၚ မာယာအတတ္ကို တတ္ေျမာက္သည္ဟူ၍ ယူဆခ်က္ပင္ျဖစ္သည္။

   သူတို႔ထင္မည္ဆိုလွ်င္လည္း ထင္သင့္ေပသည္။ အိႏၵိယႏိုင္ငံတြင္ ဟိႏၵဴဘာသာဝင္(၁၀၀) ရာခိုင္ႏႈန္း ရွိေနေသာအခ်ိန္တြင္ ဗုဒၶဘာသာ၌ ဘုရားရွင္တစ္ပါးတည္းသာ ရွိေပသည္။ ထိုဘုရားရွင္တစ္ပါးထဲမွ တရားေဟာရာ နာယူသူတိုင္း ဗုဒၶဘာသာထဲသို႔ ေျပာင္းေအာင္ ေဟာၾကားေပးရာ ႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္အတြင္း ဗုဒၶဘာသာဝင္ဦးေရက ျဗဟၼဏဘာသာဦးေရထက္ သံုးပံုႏွစ္ပံုခန္႔ ရွိလာသည္ မဟုတ္ပါေလာ။

   အမွန္ကား ဘုရားရွင္သည္ ေမတၱာစိတ္ကို အသံုးျပဳျခင္းသာျဖစ္သည္။ ဗုဒၶဘာသာရဟန္းေတာ္မွန္သမွ် ဘုရားရွင္ေပးခဲ့ေသာနည္းအတိုင္း ေမတၱာဓာတ္ျဖင့္ သာသနာျပဳလွ်င္ ေအာင္ပဲြရမည္သာ ျဖစ္သည္။ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာေတာ္မူတိုင္း အကၽြတ္တရားရသြားျခင္းတြင္ အေၾကာင္းတရားေလးခ်က္ ေတြ႔ရသည္။

   ပထမအခ်က္မွာ ေမတၱာေရွ႕ထားၿပီး ေဟာၾကားျခင့္ေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ဒုတိယအခ်က္မွာ ကၽြတ္ႏိုင္၊ မကၽြတ္ႏိုင္ကို ႀကိဳတင္သိၿပီးမွ ေဟာျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ တတိယအခ်က္မွာ မည္သည့္တရားႏွင့္ ကၽြတ္မည္ကို ေသခ်ာသိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ စတုတၳအခ်က္မွာ ကထာေလးခ်က္ကို အစဥ္အတိုင္း စိတ္ရွည္ရွည္ျဖင့္ ညလံုးေပါက္ ေဟာၾကားျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။

   ကထာေလးခ်က္ အစဥ္အတိုင္း ေဟာရပံုကို ဆရာႀကီး ဦးေရြႊေအာင္က ဓမၼပဒစာ ၉၄ တြင္ ယခုကဲ့သို႔ အက်ယ္ဖြင့္ျပခဲ့သည္။

ဗုဒၶေဟာစဥ္တရား
****************
   တရားေဒသနာသည္ တရားနာယူသည့္ ပုဂၢိဳလ္တို႔၏ ဣေႃႏၵအႏုအရင့္ကိုလိုက္၍ ေလးဆင့္ရွိ၏။ ထိုေလးဆင့္တို႔မွာ ေအာက္ပါအတိုင္း ျဖစ္၏။

   ၁။ ဒါနကထာ
   ၂။ သီလကထာ
   ၃။ သဂၢကထာ
   ၄။ မဂၢကထာ

   စာသင္ေက်ာင္းမ်ား၌ စာသင္သားပုဂၢိဳလ္တို႔၏ အတန္းအစား အလိုက္ သင္ခန္းစာမ်ားကို အလြယ္ႏွင့္ အခက္ စီစဥ္သည့္ သေဘာမ်ိဳးျဖစ္၏။ လွဴဒါန္းမႈႏွင့္စပ္ေသာ တရားစကား ဒါနကထာသည္ ျပဳလုပ္ရလြယ္ကူသျဖင့္ ပထမဦးဆံုး ျပဳလုပ္တတ္ၾကေသာေၾကာင့္ ေရွးဦးစြာ ေဟာအပ္ေသာ တရားစကားျဖစ္၏။

   ဒါနဟူသည္ ျပဳလုပ္ရလြယ္ကူေသာ္လည္း အသိဉာဏ္ရွိသူမ်ားအတြက္ ႀကီးမားေသာ အက်ိဳးအာနိသင္ရွိ၏။ ဒါနသည္ ႏွေျမာျခင္း မစၦရိယကို ေက်ာ္လြန္ၿပီး လိုခ်င္ျခင္း ေလာဘကို ပယ္သတ္ႏိုင္မွသာ ေပးလွဴႏိုင္ျခင္းျဖစ္သျဖင့္ ပါရမီဆယ္ပါးတြင္ ပထမဦးဆံုးလာေသာ ပါရမီျဖစ္၏။ အမွန္အားျဖင့္ ေလာဘကို ေအာင္ႏိုင္လွ်င္ ေလာကကို ေအာင္ႏိုင္သူျဖစ္၏။

   သမုဒယသစၥာဟူသည္ ေလာဘပင္တည္း။ ေလာဘကို ေအာင္ရန္ လြယ္ကူသည္မဟုတ္။ ကိုယ္က်င့္သိကၡာ ေကာင္းသူမ်ားသာ ေအာင္ႏိုင္ၾက၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကိုယ္က်င့္သိကၡာ ေကာင္းသူမ်ားျဖစ္လာၾကေစရန္ သီလႏွင့္ စပ္ေသာ တရားစကား သီလကထာကို ေဟားၾကားရသည္။

   ဒါနလည္း ရွိၿပီ၊ သီလလည္း ရွိၿပီဆိုလွ်င္ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ားအတြက္ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာဟူသည္ ေျပးမလြတ္ေတာ့။ ပစၥဳပၸန္၌လည္း ဒါနေၾကာင့္ ေလာဘကင္းသျဖင့္ ခ်မ္းသာ၏။ တမလြန္၌လည္း လူခ်မ္းသာ၊ နတ္ခ်မ္းသာကို မလဲြမေသရမည္ျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ နတ္ျပည္ႏွင့္စပ္ေသာ တရားစကား သဂၢကထာကို ေဟာရ၏။

   ထိုအခါ တရားနာပရိသတ္၏ စိတ္သည္ ႏူးညံ့၏။ သိမ္ေမြ႔၏။ သဒၶါတရား ထက္လာ၏။ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ဒိ႒ိ၊ မာနစေသာ ကိေလသာမ်ား အထိုက္အေလွ်ာက္ ကင္းစင္သြားသျဖင့္ ဇမၺဴရာဇ္ေရႊစင္ပမာ ဆဲြတိုင္းတင္၊ ငင္တိုင္းရသကဲ့သို႔ သစၥာတရားေလးပါး နက္နဲေသာ တရားကို ခံယူႏိုင္ေလာက္ေသာ အေနအထား၌ ရွိ၏။ ထိုအခါ သစၥာေလးပါး ႏွင့္စပ္ေသာ တရားစကား မဂၢကထာကို ေဟာေတာ္မူ၏။

   သစၥာေလးပါးတရားကို ေဟာေတာ္မူရာ၌ တိုက္ရိုက္ေဟာၾကားရသည္မဟုတ္။ သစၥာသိဟူသည္ တိုက္ရိုက္ေဟာၾကားရံု၊ တိုက္ရိုက္နာၾကားရံုမွ်ႏွင့္ သိသည္မဟုတ္၊ နာၾကားသူ၏ သႏၱာန္၌ ဝိပႆနာဉာဏ္ကို ျဖစ္ေစၿပီးမွ ဝိပႆနာ၏အဆံုး၌ သူ႔ဟာသူ ထိုးထြင္း၍ သိလာေသာ အသိတစ္မ်ိဳးသာ ျဖစ္၏။

   ထို႔ေၾကာင့္ လူခ်မ္းသာ၊ နတ္ခ်မ္းသာ၊ ျဗဟၼာခ်မ္းသာဟူသမွ်တို႔သည္ ေလာကီကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ ျဖစ္ရ၏။ ေလာကီကုသိုလ္ ဟူသမွ်တို႔သည္ အဝိဇၨာေၾကာင့္ ျဖစ္ရ၏။ သို႔ျဖစ္၍ ေလာကီခ်မ္းသာ ဟူသမွ်သည္ အျပစ္ႏွင့္တကြျဖစ္၏။

   စင္စစ္အားျဖင့္ ခ်မ္းသာဟုဆိုရေသာ္လည္း အရိယသစၥာအားျဖင့္ ဆင္းရဲအစုအေဝးသာတည္းဟူ၍ ကာမဂုဏ္ ခ်မ္းသာတို႔၏ သေဘာကို အမွန္အတိုင္း ျမင္လာေအာင္ ေဟာရ၏။ ထိုအခါ ယထာဘူတဉာဏ္ျဖစ္ေပၚလာလွ်င္ ေလာကီစည္းစိမ္တို႔၏ အျပစ္ကို ျမင္လာ၏။

   ေလာကီစည္းစိမ္တို႔၏ မျပစ္ကို ျမင္လာလွ်င္ ထိုစည္းစိမ္တို႔မွ ထြက္ေျမာက္မႈ အက်ိဳးအားနိသင္ကို ျမင္လာ၏။ ထိုအခါမွစ၍ သစၥာေလးပါးကို ကိုယ္တိုင္မ်က္ေမွာက္ ျပဳႏိုင္ေရးအတြက္ လံုေလာက္ေသာ ရုပ္နာမ္ခႏၶာ အသိသည္ ျဖစ္ေပၚလာ၏။ အနိစၥဉာဏ္၊ ဒုကၡဉာဏ္၊ အနတၱဉာဏ္သည္ ထင္ရွားလာ၏။ ထို႔ေနာက္ မဂ္ဉာဏ္၊ ဖိုလ္ဉာဏ္သည္ ျဖစ္ေပၚလာ၏။

   ထို႔ေၾကာင့္ သစၥာေလးပါးႏွင့္ စပ္ေသာ တရားစကား မဂၢကထာကို ေဟာေတာ္မူတိုင္း စည္းစိမ္ခ်မ္းသာတည္းဟူေသာ ရုပ္နာမ္ဓမၼ သခၤါရတို႔၌ ဝိပႆနာအျမင္ ျဖစ္ေပၚႏိုင္စိမ့္ေသာငွာ ကာမဂုဏ္တို႔၏ အျပစ္ႏွင့္ စပ္ေသာ တရားစကားကို လည္းေကာင္း၊ ကာမဂုဏ္စည္းစိမ္တို႔မွ လြတ္ေျမာက္မႈ၏ အက်ိဳးအာနိသင္ႏွင့္ စပ္ေသာ တရားစကားကို လည္းေကာင္း ေဟာၾကားေတာ္မူျခင္းျဖစ္၏။
   (ဦးေရႊေအာင္)

   ဤကား ကထာေလးပါး အစဥ္အတိုင္း ေဟာရျခင္း၏ အေၾကာင္းကို ရွင္းျပျခင္းတည္း။ ထူဏရြာႀကီးအေၾကာင္း ျပန္ဆက္အံ့။ ထူဏရြာသားမ်ားသည္ အစည္းအေဝးေခၚၿပီး ဘုရားရွင္ႏွင့္ သံဃာမ်ား ဤရြာသို႔ ကူးမလာႏိုင္ရန္ ျမစ္အတြင္းမွ ေလွမ်ား၊ ေဖာင္မ်ားကို ႀကိဳတင္ဖ်က္ဆီးၾကရန္ တိုင္ပင္ၾကကာ-

   ရြာသို႔လာေသာ တံတားမ်ားကိုလည္း ဖ်က္ဆီးၾကသည္။ အကယ္၍ တန္ခိုးသံုးၿပီး ရြာထဲေရာက္ခဲ့လွ်င္ ေရမလွဴရ၊ ဆြမ္းမလွဴရ၊ ခရီးဦး မႀကိဳဆိုရဟု အမိန္႔ထုတ္ထားသည္။

   ရြာတြင္းမွ ေရတြင္းေရကန္မ်ားထဲသို႔ ျမက္မ်ား၊ ဖဲြမ်ား၊ အမိႈက္မ်ား ထည့္၍ သံုးမရေအာင္ လုပ္ပစ္ၾကသည္။ သူတို႔ရြာသံုးဖို႔ တြင္းတစ္တြင္းသာ အေကာင္းခ်န္ထားသည္။ ခ်န္ထားေသာတြင္းသည္လည္း ေခ်ာင္အက်ဆံုး ေနရာမွ တြင္းျဖစ္သည္။ သူတို႔ရြာသားမ်ားမွ တစ္ပါး ေဘးလူမ်ား မသိႏိုင္ေသာေနရာမွ တြင္းျဖစ္သည္။

   ဘုရားရွင္ကား ထိုရြာသားမ်ား တရားရမည့္အေရးကို ႀကိဳတင္ျမင္ေတာ္မူသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေကာင္းကင္ခရီးမွ ႂကြလာၿပီး ရြာထိပ္သစ္ပင္ႀကီးေအာက္တြင္ သီတင္းသံုးေတာ္မူသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ရြာထဲမွ ပုဏၰားမေလးမ်ားသည္ ေရခပ္ရန္ ဘုရားရွင္ သီတင္းသံုးရာ သစ္ပင္ႀကီးကို ျဖတ္သြားၾကရသည္။

ကၽြန္ဘဝမွ လြတ္လမ္း
*******************
   ေရခပ္ၿပီး အျပန္တြင္ တျခားပုဏၰားမေလးမ်ားက ဘုရားရွင္ႏွင့္ သံဃာေတာ္မ်ားကို ေက်ာခိုင္းသြားေသာ္လည္း ကၽြန္မေလးတစ္ေယာက္ကာ ဘုရားရွင္ကို ဖူးေမွ်ာ္မိသည္ႏွင့္ ေရမလွဴရ မေနႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္လာသျဖင့္ ရပ္ၿပီး က်န္ခဲ့သည္။ သူမ စဥ္းစားသည္-

   ``ငါဟာ အတိတ္ဘဝက ဘာဒါနမွ မရွိခဲ့လို႔ သူတစ္ပါးအိမ္မွာ ကၽြန္မျဖစ္ေနရတယ္။ အခုၾကည့္စမ္း တစ္ေလာကလံုးမွာ အျမတ္ဆံုး အလွဴခံျဖစ္တဲ့ ဘုရားရွင္နဲ႔ ရဟႏၱာအရွင္ျမတ္ေတြကို ဖူးေတြ႔ေနရၿပီ။ တစ္သက္မွာ တစ္ခါ ဖူးေတြ႔ရဖို႔ဆိုတာ မလြယ္ဘူး``

   ``ဒီလို အျမတ္ဆံုး အလွဴခံေတြနဲ႔ ေတြ႔ရဲ႕သားနဲ႔ မလွဴျဖစ္ဘူးဆိုရင္ ငါဟာ ကၽြန္ဘဝက ဘယ္ေသာအခါမွ လြတ္မွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဘုရားရွင္နဲ႔ သံဃာေတြကို ေရလွဴလို႔ ငါ့သခင္ပုဏၰားႀကီးနဲ႔ ရြာသားေတြက ငါ့ကို သတ္လွ်င္လည္း သတ္ပါေစ၊ ငါလွဴျဖစ္ေအာင္ လွဴေတာ့မည္``

   ထိုအေတြးႏွင့္အတူ ေရအိုးကို ေအာက္ခ်ကာ ဘုရားရွင္ႏွင့္ သံဃာေတာ္မ်ားကို ဦးခ်ၿပီး ခပ္လာေသာ ေရကို ကပ္လွဴေလသည္။ ဘုရားရွင္သည္ အမ်ိဳးသမီးေလး၏ သဒၶါတရားကို ခ်ီးေျမႇာက္ေသာအားျဖင့္ ေရကို ေရစစ္ျဖင့္ စစ္ယူကာ ေသာက္သံုးေတာ္မူသလို ေျခလက္မ်ားကိုလည္း ေဆးေၾကာေတာ္မူသည္။

   ထို႔အတူ ႂကြလာသမွ် ရဟႏၱာအရွင္ျမတ္အားလံုးက မိန္းကေလး၏ ေရကို ေသာက္သံုးေတာ္မူၾကသည္။ ဘုရားရွင္၏ တန္ခိုးေတာ္ေၾကာင့္ အိုးထဲမွ ေရသည္ မေလွ်ာ့ေပ။ မိန္းကေလးသည္ ဝမ္းသာရႊင္ျမဴးစြာျဖင့္ အိုးကို ရြက္ၿပီး အိမ္သို႔ျပန္ေလသည္။ အိမ္ဝိုင္းထဲဝင္သည္ႏွင့္ သခင္ျဖစ္သူ ပုဏၰားႀကီးသည္ မိန္းကေလး၏ပါးကို အားျဖင့္ လႊဲရိုက္လိုက္ရာ အိုးလည္းက်ကဲြၿပီး မိန္းကေလးလည္း ေျမႀကီးေပၚ လဲက်ေလသည္။

   ``အယုတ္တမာမ နင့္ေၾကာင့္ ငါ့ကို တစ္ရြာလံုး ကဲ့ရဲ႕ၾကေတာ့မယ္``

   စသည္ျဖင့္ ႀကိမ္းေမာင္းဆဲဆိုကာ မိန္းကေလး၏ ရင္ဝကို ဖေနာင့္ႏွင့္ ဆက္ကာဆက္ကာ ေပါက္ေလရာ မိန္းကေလးမွာ ပါးစပ္မွ ေသြးမ်ားအန္ထြက္ၿပီး ေသပဲြဝင္ရွာသည္။ အသက္စြန္႔ကာ ေရလွဴရေသာ ကုသိုလ္ေၾကာင့္ လူသတ္ျဖင့္တြက္လွ်င္ ႏွစ္ေပါင္း သံုးကေဋေျခာက္သန္း အသက္ရွည္ေသာ တာဝတႎသာ နတ္ဘံုသို႔ နတ္သမီးအျဖစ္ ေရာက္ရသည္။

   မည္သည့္နတ္ဘံုသို႔ ေရာက္ေရာက္ နတ္သားဆိုလွ်င္ အသက္ႏွစ္ဆယ္အရြယ္၊ နတ္သမီးဆိုလွ်င္ ဆယ္ရွစ္ႏွစ္အရြယ္တန္းျဖစ္သည္။ သက္တန္းကုန္သည္အထိ ထိုအသက္အရြယ္အတိုင္းသာ ျဖစ္သည္။ နာမ္အားျဖင့္ အိုေသာ္လည္း ရုပ္အားျဖင့္ အိုမသြားေပ။

   သူမအတြက္ ေနစရာ ဗိမာန္ႏွင့္ ျမစ္ႀကီးတစ္ျမစ္ပါ တစ္ခါတည္း ပါလာသည္။ နတ္မွန္သမွ် စားခ်ိန္က်လွ်င္ အနားသို႔ အလိုလိုေရာက္လာေသာ နတ္ၾသဇာကို အသင့္စားရံုသာျဖစ္သည္။ အညစ္အေၾကး စြန္႔ရျခင္း၊ ေရာဂါျဖစ္ျခင္းမရွိေခ်။ သားသမီး ေမြးဖြားဖို႔အတြက္ လူသားမ်ားကဲ့သို႔ ကိုယ္ဝန္မေဆာင္ရေခ်။

   မိမိတို႔၏ သာသမီးျဖစ္မည့္သူမ်ားသည္ မိမိတို႔၏ ရင္ခြင္အနီးတြင္ ျဖတ္ခနဲလာျဖစ္ၾကသည္။ ထင္ရွားေသာ အိုျခင္း၊ နာျခင္း မရွိေသာေၾကာင့္ ေသခါနီးအခ်ိန္ ေရာက္ၿပီဆိုလွ်င္ ခ်ိဳင္းၾကားမွ ေခၽြးယိုျခင္း၊ ပန္ထားေသာ ပန္းမ်ားညႇိဳးႏြမ္းလာျခင္း၊ ကိုယ္ေရာက္ညႇိဳးမွိန္ျခင္း၊ မေပ်ာ္ေမြ႔ေတာ့ျခင္း၊ မ်က္ေတာင္ခတ္ျခင္း ဟူေသာ အျခင္းအရာငါးမ်ိဳးအနက္ တစ္မ်ိဳးမ်ိဳး ေပၚလာတတ္သည္။

   ဘုရားရွင္သည္ အရွင္အာနႏၵာကို ေရတြင္းတစ္တြင္းမွ ေရကိုသြာယူခိုင္းသည္။ အရွင္အာနႏၵာက ရြာသားေတြ ဖ်က္ဆီးထားေသာေၾကာင့္ ေရမရႏိုင္ေၾကာင္း ျပန္ေလွ်ာက္ထားေသာ္လည္း ဘုရားရွင္က သံုးႀကိမ္တိုင္တိုင္ ယူခိုင္းေသာေၾကာင့္ သပိတ္ႏွင့္ ေရစစ္ကိုယူကာ ေရတြင္း ရွိရာသို႔ ႂကြသြားသည္။

   ထိုသိ႔ု ႂကြသြားသည္ႏွင့္ ေရတြင္း၊ ေရကန္အတြင္းမွ ေရမ်ားသည္ စက္ႏွင့္ ပန္းထုတ္သကဲ့သို႔ ပန္းထြက္လာၾကရာ ပိတ္ဆို႔ထားေသာ ျမက္မ်ား၊ ဖဲြမ်ား၊ အမိႈက္မ်ားသည္ ေရႏွင့္ အတူ ေမ်ာပါသြားေတာ့သည္။ ေရလံုးမ်ားသည္ ႀကီးလြန္းရကား ထူဏရြာႄကီး တစ္ရြာလံုးကို ဖံုးလႊမ္းသြားေတာ့သည္။

   ထိုအခါက်မွ ရြာသားမ်ားသည္ သူတို႔၏ အျပစ္ကို ျမင္ကာ ဘုရားရွင္ရွိရာ အေရာက္လာၿပီး သူတို႔၏အျပစ္မ်ားကို ဝန္ခ်ကာ ေတာင္းပန္ကန္ေတာ့ၾကသည္။ ထိုအခါက်မွ တက္လာေသာ ေရမ်ားသည္ ခ်က္ခ်င္းျပန္ဆင္းသြားသည္။ ဘုရားရွင္၏ တရားကို နာယူကာ ထူဏရြာႀကီးတစ္ရြာလံုး အကၽြတ္တရား ရၾကေလသည္။

   မည္သည့္တရားမွ အားမထုတ္ဘူးေသးေသာ ထူဏရြာမွ ကၽြန္မေလးသည္ ရတနာသံုးပါးအတြက္ အသက္ကိုစြန္႔ၿပီး ေသာက္ေရလွဴဒါန္းရဲေသးရာ ဘဂၤဉာဏ္ရၿပီးေသာ ေယာဂီကားပို၍ လွဴရဲစရာသာရွိ၏။

   ထုိကဲ့သို႔ လွဴရဲေသာစိတ္ရွိ၊ မရွိ မိမိကိုယ္တိုင္ ဝိပႆနာစာေမးပဲြကို ေျဖၾကည္ရေပမည္။

ေမတၱာရွင္-ေရႊျပည္သာ

ဝိပႆနာစာေမးပဲြ စာအုပ္မွ
ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။

No comments:

Post a Comment