ကံလြဲသူမ် ား
**********
လူဘဝဆိုတာ ....
ကုသိုလ္ကံ အက်ိဳးေပးရဲ႕ အသီးအပြင့္ တစ္နည္းအားျဖင့္
ကုသိုလ္ အေၾကာင္းခံ ပါလာျပီးသား။
အဲဒီကုသိုလ္က အေၾကာင္းခံ မတူးေဖၚ မခံစားတတ္ရင္
အကုသိုလ္အေၾကာင္းေတြကခ် ည္း ဖိစီးေနရာယူ ျခယ္လွယ္ပါလိမ့္မယ္ ။
အကုသိုလ္ဆိုတာ အထူးျပဳ ေနစရာမလို
စိတ္ကိုလြတ္ထားလိုက္ရံုနဲ႔ ဦးတည္ရာမဲ႔ သြားလာက် က္စားမယ့္ ေနရာဟာ အကုသိုလ္ခ် ည္းမွတ္ပါ ။
*( လူဘဝ တစ္ၾကိမ္ရဖို ့ တိရစၧာန္ဘဝေပါင္း တစ္ရာေလာက္ က် င္လည္ေပးဆပ္ခဲ႔ရတာ ဆိုေတာ့
အဲဒီတိရစၧာန္ဘဝေတြက ပါလာတဲ႔ ေမာဟစတဲ႔
တိရစၧာန္စိတ္ေတြက မေကာင္းမႈ အကုသိုလ္ေတြဆီ အခ် ိန္မေရြး ဦးတည္ေခၚေဆာင္ သြားေနတယ္ ။
အဲဒီေတာ့ { ျပည္တန္တဲ႔ ပတၱျမား ပဲေလ်ွ ာ္နဲ႔ လဲစားေနသလို
လူဘဝကို အကုသိုလ္ေတြ လုပ္ရင္း အခ် ိန္ျဖဳ န္းပစ္ ေနၾကတာဟာ ထီဆုၾကီးေပါက္ျပီး ထီလက္မွတ္ ေပ် ာက္ေနတာနဲ႔ အတူတူပါပဲ})*
တခ်ိဴ ႕ကေတာ့ ေကာင္းတာေတြ လုပ္ေနပါလ် က္
ဘဝေကာင္းမရ ။ အက်ိဳ းေပးညံ႔ေနေသးတာ ဘာေၾကာင့္ဘာလဲလို ့ ေမးၾကတယ္ ၊
အတိတ္သံသရာ ဘဝမ် ားစြာက ကိုယ္လုပ္ခဲ႔တဲ႔ အကုသိုလ္ကံေတြ ျပန္ျမင္နိုင္စြမ္းရင္....
( ဒီေမးခြန္း
ေပၚေပါက္လာစရာ အေၾကာင္းမရွိပါ )
ေကာင္းတာေတြ လုပ္ေနလို ့ ဒီေလာက္ခံသာေနေသးတာလို ့ပဲ ႏွလံုးသြင္းေစခ် င္ပါတယ္ ၊
သို ့ေသာ္ အားမေလ်ွာ့ပါနဲ႔ ၊ စီးပြားဝမ္းစာ ရွာေဖြရာမွာ အက်ိဴ းေပး တံု ့ေႏွးေနလို ့ ဆိုျပီးမိမိရဲ႔ သီလသိကၡာကို
ဘယ္ေတာ့မွ မဖ် က္ဆီးပစ္ပါနဲ႔
ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ တို ့မည္သည္ ဘယ္ေတာ့မွ အရင္းမရံႈး
အတိုးအညြန္႔ျဖင့္သာ ခံစား႐ ရိုးထံုးစံ ရွိပါတယ္ ၊
လက္ရွိေကာင္းကံနဲ႔ အတိတ္က ေကာင္းကံ ဆက္မိရင္ၾကီးမားတဲ႔ ကုသိုလ္အင္အား အကိ်ဴ းေပးခ် ိန္
တစ္လွည့္တစ္ျပန္ ေရာက္လာမွာပါ ။
*****************************
သူသူ ကိုယ္ကိုယ္ အတိတ္ကုသိုလ္ ပါလာျပီးသား
* ကံတူးမွားေနလို ့သာ ေရမထြက္တာ *
ေက် းဇူးရွင္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက
အတိတ္က ကုသိုလ္ကံေကာင္းၾကီးေတြ
ေသေသခ် ာခ် ာ ပါလာခဲ႔ပါလ် က္
ကံတူးမွားလို ့ ေျပာင္းျပန္အက်ိဴ းေပး ခံစားရရွာတဲ႔
သာဓက ဇာတ္ေၾကာင္းမ် ားနဲ႔ သက္ေသေဆာင္ျပပါတယ္ ။
အမ် ားသိၾကတဲ႔ အဇာတသတ္ ဆိုပါစို ့ ။
ေဒဝဒတ္ကို ဆရာတင္ လူေပါင္းမွားလို ့
ေသာတာပန္ဖခင္ ဗိမၼသာရမင္းၾကီးကို သတ္ျဖတ္ပစ္မွား မိခဲ႔တဲ႔
ဒီဘဝရဲ႕ အကုသိုလ္ကံၾကီးထိုက္လို ့
ေသာတာပန္တည္ရမယ့္ အတိတ္ကံ ပါလာေသာ္လည္း
ငရဲလားရရွာတယ္ ။
ေဒဝဒတ္က ေျမွာက္ေပးလို ့ သူသတ္လိုက္မိတဲ႔
ဖခင္ဘုရင္ၾကီး ဆိုတာ ေသာတာပန္ သူေတာ္ေကာင္းၾကီး
ဖခင္ကို သတ္ျပီးမွ အိပ္မရ စားမဝင္
သမားေက် ာ္ဇီဝကပင္ ကုလို ့မရတဲ႔
ေရာဂါ ေပၚလာရတယ္မဟုတ္လား ၊
ဒီမွာ ဇီဝက က...
( အရွင္မင္းၾကီးရဲ႕ ေရာဂါ ဘုရားရွင္ေတာ္မွတစ္ပါး
ကုေပးနိုင္သူမရွိျပီ )ဆိုျပီး
အဇာတသတ္ကို ဘုရားရွင္ထံေတာ္ေမွာက္ ေခၚေဆာင္လာတယ္ ၊
ဘုရားရွင္ကလည္း အဇာတသတ္ရဲ႕ ေရာဂါဆိုးၾကီးကို တရားေရေအး အျမိဳ က္ေဆးနဲ႔ ကုေပးေတာ္မူပါတယ္
( ဘုရားတရား နာၾကားျပီး အဇာတသတ္ဟာ ဘယ္ေလာက္ထိ ပီတိျဖစ္သလဲဆိုရင္ အဲဒီေနရာတြင္ပင္ ေသာတာပန္တည္နိုင္ သြားတဲ႔အထိပါပဲ သို ့ေသာ္ အဖသတ္အကုသိုလ္ကံၾကီးက ပိတ္ဆီးထားေတာ့ ...
သဒၶါစိတ္ထက္မပိုဘူး ။ ဘုရားဖူးျပီးတဲ႔ေနာက္ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈေတြ ဘယ္ေလာက္ပဲ လုပ္သြားရွာေပမယ့္ ဒီဘဝ အဖသတ္
အကုသိုလ္ကံၾကီး ထိုက္ျပီးေသေတာ့ ငရဲေရာက္သြားတာပဲ ။
* အတိတ္ကံက အပါယ္တံခါး ပိတ္တဲ႔အထိ ပါျပီးသား ။
ပစၥဳ ပၸန္ကံက အပါယ္တံခါး တြန္းဖြင့္ေလေတာ့
အဇာတသတ္ဟာ ကံတူးမွားသူ ကံလြဲသူ * လို ့ဆိုရမယ္ ။
ျပီးေတာ့ ဘုရားရွင္လက္ထက္ေတာ္အခါ ကာလကပါပဲ ။
ဗာရာဏသီျပည္မွာ ဓနဗလသူေ႒းသား ဆိုတာ ရွိေသးတယ္ ၊
သူကတစ္ဦးတည္းေသာ သားဆိုေတာ့ မိဘအေမြ ကုေဋရွစ္ဆယ္လံုး တစ္ဦးတည္း ရလိုက္တယ္ ၊
သူနဲ႔ အေၾကာင္းပါတဲ႔ သူေ႒းသမီးကလည္း ... တစ္ဦးတည္းေသာသမီး သူလိုပဲ ကုေဋရွစ္ဆယ္ အေမြရလိုက္တယ္ ၊
အေမြႏွစ္ရပ္ေပါင္း ကုေဋတစ္ရာ့ေျခာက္ဆယ္နဲ႔ တကယ့္ ဧရာမသူေ႒းဘြဲ႔ထူးၾကီး ဆြတ္ခူးလိုက္ေတာ့တာေပါ့။
အဲဒီေခတ္က သူေ႒းဆိုတာ မင္းတိုင္ပင္ အမတ္ေနရာကလည္း တာဝန္ယူရတယ္ ။ တိုင္းျပည္ရဲ႕ စီးပြားေရး သူေ႒းေတြလုပ္ေလ့ရွိတာ
ဘုရင္က အုပ္ခ်ဴ ပ္ေရး တရားစီရင္ေရး စသည္လုပ္ရတယ္ ။
တိုင္းျပည္ရဲ႕ စီးပြားေရး အစီအမံေတြကိုလည္း ဘုရင္ထံ
တစ္ေန့တစ္ၾကိမ္ တင္ျပ အစီရင္ခံရေလ့ရွိတယ္ ၊
အဒီမွာ ဓနဗလသူေ႒းေလး နန္းေတာ္ဆီ သြားေလတိုင္း
ဝိုင္းဝန္းၾကည့္ေငး အားက် သူေတြ ရွိခဲ႔သလို
သူ ့စည္းစိမ္ကို မနာလို သူကိုဖ် က္ဆီးလိုသူေတြလည္းပဲ
အျမဲေစာင့္ၾကည့္ခါ ရွိေနခဲ႔ပါတယ္ ။
ဓနဗလကိုယ္တိုင္က မင္းတိုင္ပင္ အမတ္ျဖစ္ေနေလေတာ့
စည္းစိမ္ေတြကို လုယက္ဖ် က္ဆီးပစ္ဖို ့ ဆိုတာလည္း မျဖစ္နိုင္ဘူး ။ ဒီေတာ့----အၾကမ္းနည္းနဲ႔ေတာ့ မရဘူး
တျဖည္းျဖည္း လိႈက္စား တိုက္စားတဲ႔နည္း အနုနည္းနဲ႔ ဖ် က္ဆီးဖို ့
ၾကံစည္ၾကေတာ့တာေပါ ့ ။
ဒီေတာ့ ဓနဗလကို ခ် ဥ္းကပ္ျပီး
ေျမွာက္ပင့္တဲ႔နည္း အယုံသြင္းတဲ႔နည္း ေအာက္က် ခံ တပည့္ခံေပါင္းတဲ႔နည္း---နည္းမ်ိဴ းစုံနဲ႔ ထိုးစစ္ဆင္ေတာ့တယ္ ။
လူ ဆိုတာ အေျမွာက္ၾကိဳ က္ အရိုအေသၾကိဳ က္ *
ဒီၾကိဳ က္စိတ္ အားနည္းခ် က္ * ကို ဖိနင္းျပီး
ဓနဗလ သူေ႒းသားကို ခ် ဥ္းကပ္ေပါင္းသင္း ၾကတယ္ ။
ျပီးေတာ့ ...
* လူဆိုတာ အဆိုးေလာကဓံ ကိုသာ ေတာင့္တင္းခံ အံၾကိတ္ခံနိုင္တာ
အေကာင္းေလာကဓံက် ေတာ့ ခံလို ့ခံေနရမွန္းမသိေတာ့ တတိတိ တအိအိ နဲ႔ တရိရိ လိုက္စား ဖ် က္ဆီးျခင္း ခံေနရျပီေနာ္ *
အေပါင္းအသင္းေတြက... ဓနဗလကို ေသာက္စားေပ် ာ္ပါးဖို ့
စည္းရံုးသိမ္းသြင္းၾကတယ္ ။ တစ္ၾကိမ္ ႏွစ္ၾကိမ္ သုံးေလးငါးၾကိမ္ အထိေတာ့ ဓနဗလျငင္းနိုင္ ပါေသးတယ္ ။ ၾကာေတာ့ ျငင္းအား
မရွိေတာ့ဘူး။
အဲဒီမွာ *( ပ် က္စီးျခင္းရဲ႕ လမ္းစဆိုတာ အရက္ေသရည္ မူးယစ္က
စတာ)*။
ဘာလို ့လဲ--
* မူးရင္ေမ့ ေမ့ရင္ပ် က္ ၊ ရွင္လ် က္နဲ႔ ေသေနတာနဲ႔ မျခားဘူး တဲ႔ ။
အေပ် ာ္ အပ် က္ ဆိုတဲ႔အတိုင္း အေပ် ာ္လြန္ေတာ့ ပ် က္လာျပီ ။* စမ္းေသာက္ရာက စြဲလာျပီ ။
အခ် ိန္ျပည့္မူးေမ့ေနေတာ့ စာရင္းဇယားေတြလည္း
အမွန္အမွား မခြဲျခားနိုင္ေတာ့ဘူး ။
လုပ္ငန္းကိစၥေတြလည္း အမွန္အကန္ မစီမံနိုင္ေတာ့ဘူး။
ေငြေရးေၾကးေရး ေတြလည္း အေပးလား အယူလား မခြဲျခားနိုင္ေတာ့ဘူး။
ရတနာစသည့္ ပစၥည္းပစၥယေတြလည္း ဘယ္သူယူလို ့ ယူမွန္းမသိေတာ့ ဘယ္နားထားလို ့ ထားမွန္းမသိေတာ့ဘူး ။
စီးပြားဥစၥာေတြ ကုန္ဆံုးလို ့ ကုန္ဆံုးမွန္း မသိေတာ့ဘူး ။
စိတ္အထင္ကေတာ့ နဂိုရွိျပီးသား ကုေဋမ် ားစြာ အေပၚမွာပဲ ရွိေန
တယ္ ။
ဒါေပမဲ႔ တကယ္အရွိကေတာ့ လံုးပါးပါးေနျပီ ။
ေခ် းျပီးျပန္မဆပ္တာေတြ ေပးျပီးျပန္မရတာေတြ ေန ့စဥ္ ေပ် ာ္ပါးဝါၾကြားတဲ႔ အသုံးစရိတ္ေတြ ဘာအလုပ္မွ ဆက္မလုပ္ေတာ့ဘဲ
ေသာက္စားမူးယစ္ ေနတာေတြနဲ႔ ၾကာေတာ့ ...
ခ် မ္းသာၾကြယ္ဝသမ်ွ ကုေဋမ် ားစြာ ေငြေၾကးပမာဏ ကုန္ပါေလေရာတဲ႔ ။
ဒီလိုနဲ႔ ရွိတာေတြ ေပါင္ႏွံေရာင္းခ် သုံးစားေပ် ာ္ပါး လိုက္တာ...
ဘာမွ မက် န္ေတာ့ေအာင္ပဲတဲ႔ ။
*( ဒီအခ် ိန္မွာ ကိုယ္ပစၥည္းတန္ဖိုးက ေသးျပီး
အရက္တန္ဖိုးက ၾကီးေနျပီ ။
ဒီလိုပဲ---ကိုယ္ၾကိဳ က္တဲ႔ဘက္က တန္ဖိုးၾကီးျပီး
မၾကိဳ က္တဲ႔ဘက္က တန္ဖိုးေသးေနမွာ ဓမၼတာပဲ )*
ဒီေတာ့ အရက္ဖိုးရျပီးေရာ သူပစၥည္းေတြ မတန္တဆနဲ႔ခ် ည္း ေရာင္းပစ္ရတယ္ ။
တစ္ရာတန္ေပမယ့္ တစ္ဆယ္ပဲ ရခ် င္ရမယ္ ။
ဒီလိုနဲ႔ ရွိသမ်ွ ကုန္ေတာ့ ...
ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ေယာက္ သူေတာင္းစားဘဝ ေရာက္သြားတယ္။
*( သခၤ ါရဆိုတဲ႔ ျပဳ ျပင္ျပီး ျဖစ္လာတာ မွန္သမ်ွ ...
ပ် က္ရတာခ် ည္းပဲ )*
ဒီလိုနဲ႔ ကုေဋၾကြယ္သူေ႒းဘဝ တစ္ျဖစ္လဲ သူေတာင္းစား ဇနီးေမာင္ႏွံဟာ လွည့္လည္ေတာင္းရမ္းစား ေသာက္ရင္း ....
တစ္ရက္ေတာ့ မိဂဒါဝုန္ဘက္ ေရာက္လာတယ္ ။
အဲဒီမွာ နႏၵိယသူတို ့သား ေဆာက္လုပ္လွဴ ဒါန္းထားတဲ႔ အံ႕မခန္းဆန္း
ၾကယ္တဲ႔ ဘုရားရွင္သီတင္းသုံး ေတာ္မူရာ ေက် ာင္းေတာ္ၾကီး ရွိတယ္ ဒီေက် ာင္းေတာ္ႀကီး အနား... သူေတာင္းစား ေမာင္ႏွံ ေရာက္လာျပီး ဆြမ္းက် န္ဟင္းက် န္စားဖို ့ေစာင့္စားေနခ် ိန္
ဘုရားရွင္ျမင္ေတာ့ ျပံဳ းေတာ္မူတယ္ ။
ဘုရားရွင္တို ့ မည္သည္ အေၾကာင္းမရွိဘဲ ျပံဳ းေတာ္မူရိုးထံုးစံမရွိ ၊
ဒါကိုသိတဲ႔ အရွင္အာနႏၵာက ျပံဳ းေတာ္မူရျခင္း အေၾကာင္းရင္းကို ေမးေလ်ွ ာက္တာေပါ့ ၊
ဒီေတာ့ ဘုရားရွင္ ရွင္းျပ ဆံုးမေတာ္မူတာက ...
( ခ် စ္သား အာနႏၵာ )
အဲဒီ--သူေတာင္းစားေမာင္ႏွံမွာ
* ေလာကီ ေလာကုတၱရာ ႏွစ္ျဖာေသာ အတိတ္ကုသိုလ္ကံ ပါလာျပီးသား ၊ ေလာကီစီးပြားဘက္မွာ ၾကိဳ းစားရွာေဖြမယ္ ဆိုရင္ ပထမအရြယ္မွာ စီးပြားရွာေဖြမယ္ဆိုရင္ ပထမတန္းစား သူေ႒းၾကီးျဖစ္မွာ
တကယ္လို ့ ပထမအရြယ္မွာ စီးပြားမရွာဘူးပဲထား
ဒုတိယအရြယ္ေရာက္မွ စီပြားရွာမယ္ဆိုရင္လည္း ဒုတိယတန္းစား သူေ႒းၾကီး ျဖစ္နိုင္တယ္ ။
ဒုတိယအရြယ္မွာ စီးပြားမရွာျဖစ္ဘူးပဲထား
တတိယအရြယ္ေရာက္မွ ထလုပ္လည္း တတိယတန္းစား သူေ႒းၾကီးေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး ျဖစ္နိုင္တဲ႔ အတိတ္ကံ ပါလာျပီးသား ၊
အတိတ္ကုသိုလ္ကံ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းေကာင္း လက္ရွိကံကမွ မေဖၚထုတ္ရင္ ျမႇဳပ္သြားမွာပဲ ။
ေလာကုတၱရာဘက္က ၾကည့္လိုက္ျပန္ရင္လည္း---
သူတို ့ဇနီးေမာင္ႏွံဟာ ....
ပထမအရြယ္တုန္းက တရားရွာလိုက္ရင္ လင္က ရဟႏၲာ
မယားက အနာဂါမ္ျဖစ္မယ့္ပုဂၢိဳ လ္ေတြ
ဒုတိယအရြယ္မွာသာ က် င့္မယ္ဆိုရင္ လင္က အနာဂါမ္ မယားက သကဒါဂါမ္ ျဖစ္မယ့္ပုဂၢိဳ လ္ေတြ ၊
ပထမ ဒုတိယအရြယ္ေတြမွာ တရားမရွာနိုင္ဘူးပဲထား ။
တတိယအရြယ္မွာမ် ား တရားရွာခဲ႔ရင္ လင္က သကဒါဂါမ္ မယားက ေသာတာပန္ ။ ဧကန္မုခ်ျဖစ္နိုင္သူေတြ----။
ခုေတာ့ ေလာကီဘက္မွာလည္း ဘာစီးပြားမွ မပြားစီး ၊
ေလာကုတၱရာဘက္မွာလည္း အခ် ည္းႏွီး ။
အတိတ္ကုသိုလ္ကံ အားၾကီးေသာ္လည္း ...
လက္ရွိ ကုသိုလ္ကံ ေကာင္းေအာင္မျပဳ ။
အကုသိုလ္ဘက္ ေလ့က် က္လိုက္စားရင္း ...
ကုေဋၾကြယ္ သူေ႒းဘဝမွ သူေတာင္းစားဘဝသို ့
က်ေရာက္သြားနိုင္ေၾကာင္း ဘုရားရွင္က ဆံုးမေဟာျပ
ေတာ္မူပါတယ္ ။
ေက် းဇူးရွင္ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ကေတာ့....
*( အတိတ္ကုသိုလ္ကံ ပါလာပါလ်က္
ကုသိုလ္ဆက္ဖို ့ မၾကိဳ းစားၾကျခင္းဟာ... ျပည္တန္တဲ႔ ပတၱျမား
ပဲေလွာ္နဲ႔ လဲစားေနတာလို ့ ဆံုးမေဖာ္ျပပါတယ္)*
* ကုသိုလ္ကံေကာင္းကို မတူးေဖာ္ ၊
အကုသိုလ္ ဒုစရိုက္ေတြၾကား အာရံုငါးပါး
ေပ် ာ္ပါးလိုက္စား ေနသူမ် ားဟာ ...
တစ္နည္းအားျဖင့္ေတာ့ ကံလြဲသူမ် ား လို ့ပဲ ဆိုရေတာ့မွာ
ျဖစ္ပါတယ္ *။
အညႊန္း။ ။၁၄-၉-၉၉ ၊ နတ္တလူေတာရ တရားပြဲ ။
(ေမာင္ေသြးခၽြန္၏
ဆယ္ဆသာရမယ္ မွ ကူးယူပူေဇာ္ပါ၏)
ေဒၚၫြန္႔ ပခုကၠဴ။
No comments:
Post a Comment