"သာမညေတးထပ္"(ပံုစံျပ)
-------------------
မ'ပိုဒ္ကို ေျခာက္လံုး,စ
ငါးလံုးခ် စံု'မွာ
အမ်ားသံုး ပံုစံပါ ကြယ္
ဆယ့္ေျခာက္ဟာ ေလးလံုး။
ေျခာက္၊ဆယ့္ႏွစ္ ဆယ့္ရွစ္ေတြ ကို
ခုနစ္ေလ. ေရးဖြဲ႕သီကံုး။
စာေၾကာင္းတိုင္း ထက္ဝက္ညီ ေအာင္
ခြဲစာစီ မွတ္အံုး။
လီွးလႊဲယူ ထက္ဝက္ဆံုး ႏွင့္
စပ္ဟပ္ထံုး အမွန္။
ဂ႐ုသံ ေရွ႕မွာေရး ေတာ့
လဟုေရြး အဆံုးေနာက္ထံ။
ေလး၊ေျခာက္၊ရွစ္ အဆံုးသံ ရယ္
ကိုး၊ဆယ္ျပန္ ခြာေထာက္ျဖင့္ ကြဲ႔
ဆယ့္သံုးႏွင့္ ဆယ့္ေလးမူ
ဆယ္၊ဆယ့္ႏွစ္ယူ။
ဆယ့္ငါးႏွင့္ ဆယ့္ေျခာက္တူ ေအာင္
ဆယ့္ခြန္ယူ ဆယ့္ရွစ္ႏွင့္ေလး။ ။
"အ႐ိုးခံေတးထပ္" (ပံုစံျပ)
------------------
သံုးလံုးစီ စံမူထား လို႔
သံတူပြား ရွာႀကံ
ျပန္ယူသြား ကာရန္ ကို
ကဗ်ာဥာဏ္ ကြန္႔ျမဴး။
ႏွစ္ႏွင့္သံုး ရွစ္၊ကိုးေတြ မွာ
ရစ္ၿဖိဳးေဝ. ထပ္နေဘက်ဴး။
တစ္ဆယ့္ငါး ေျခာက္လံုးပါ လွ်င္
ေနာက္ဆံုးသာ စိတ္ကူး။
ေထာက္ကံုးရွာ ခ်ိတ္ဦး ကြယ့္
အပိတ္ထူး ယူကာ။
ေရွးေရးကို ျပန္ယူသြား ပါလို႔
ဟန္မူပြား ေပၚထြက္ကဗ်ာ။
နရီစည္း အမွန္ပါ ကြယ္
အသံသာ စိမ့္ထြက္ေခ်ာ မယ္ပ
ၿငိမ့္ညက္ေညာ သီဆိုဟန္
မလြဲဧကန္။
ေတးထပ္၌ အ႐ိုးခံ ဟာ
အဖိုးတန္ ျဖစ္လိမ့္ေပါ့ေလး။ ။
"သံုးခ်က္ညီေတးထပ္" (ပံုစံျပ)
-----------------------
ကံုးနေဘ. ထံုးေဖြျပ
သံုးေထြလွ ညီညီ
မႈန္းေႁခြရ. အလီလီ ကြယ္
အစီရီ ဆင့္တန္း။
နေဘခ်င္း ေႁခြႏွင္းယူ ကာ
ေဖြသြင္းမူ ထပ္ထပ္ပြင့္လန္း။
ပ်ိဳးသမ်ွ ဖိုးခ,တန္ သည္
ၿဖိဳးပ,လွ်ံ တင့္ဆန္း။
တိုးဆ,ၾကံ အျမင့္လွမ္း ေတာ့
သဘင့္နန္း ေပၚလြင္။
မေျပာင္းယူ ေဟာင္းမူပြား ကာျဖင့္
ေႏွာင္းလူမ်ား ေရးစပ္တီထြင္။
ကဗ်ာလွ စာသ,သြင္ ကို
နာမ,တြင္ ကာရန္ထပ္ ဖို့
ရွာၾကံစပ္ ကံုးျမြက္သီေဖာ္
သံုးခ်က္ညီေခၚ။
ထံုးမပ်က္ အရွည္ေမ်ွာ္ ကာ
အတည္ေနာ္ ေရးၾကကြဲ႕ေလး။ ။
ေအာင္ေဌး(ဥကၠလာ)
No comments:
Post a Comment